Pomôžeme? 0903 366 644
  • Prihlásenie

    Registrovať

  • Zoznam želaní (0)
  • Nákupný košík (0): 0,00 €

Moda-Ewa.sk

  • Domov
  • Kto sme
  • Eshop
    • NOVA KOLEKCIA by Eva
      • Komplety a súpravy
      • Šaty
      • Tričká a topy
      • Zimné bundy
      • Overaly a body
      • Nohavice a rifle
      • Košele, blúzky a saká
      • Sukne a kraťasy
      • Legíny a tepláky
      • Svetre a mikiny
      • Prechodné bundy, vesty, plášte
    • Pre dámy
      • Šaty
      • Tričká a topy
      • Overaly a body
      • Nohavice a rifle
      • Komplety a súpravy
      • Košele, blúzky a saká
      • Sukne a kraťasy
      • Legíny a tepláky
      • Svetre a mikiny
      • Zimné bundy a kabáty
      • Prechodné bundy, vesty, plášte
    • Kabelky
      • Opasky
      • Dámske kabelky
    • Topánky
      • Letná obuv
      • Nízke čižmy
      • Vysoké čižmy
      • Snehule
      • Sandále
      • Baleríny
      • Lodičky
      • Tenisky
    • Doplnky
      • Hodinky
      • Náramky
      • Čiapky
      • Náušnice
      • Okuliare
      • Rukavice
      • Šatky a šály
  • Blog
  • Naši zákazníci
  • Výpredaj
  • Informácie
    • Obchodné podmienky
    • Často kladené otázky
    • Veľkostná tabuľka
  • Kontakt
  • Domov
  • Kto sme
  • Eshop
    • NOVA KOLEKCIA by Eva
      • Komplety a súpravy
      • Šaty
      • Tričká a topy
      • Zimné bundy
      • Overaly a body
      • Nohavice a rifle
      • Košele, blúzky a saká
      • Sukne a kraťasy
      • Legíny a tepláky
      • Svetre a mikiny
      • Prechodné bundy, vesty, plášte
    • Pre dámy
      • Šaty
      • Tričká a topy
      • Overaly a body
      • Nohavice a rifle
      • Komplety a súpravy
      • Košele, blúzky a saká
      • Sukne a kraťasy
      • Legíny a tepláky
      • Svetre a mikiny
      • Zimné bundy a kabáty
      • Prechodné bundy, vesty, plášte
    • Kabelky
      • Opasky
      • Dámske kabelky
    • Topánky
      • Letná obuv
      • Nízke čižmy
      • Vysoké čižmy
      • Snehule
      • Sandále
      • Baleríny
      • Lodičky
      • Tenisky
    • Doplnky
      • Hodinky
      • Náramky
      • Čiapky
      • Náušnice
      • Okuliare
      • Rukavice
      • Šatky a šály
  • Blog
  • Naši zákazníci
  • Výpredaj
  • Informácie
    • Obchodné podmienky
    • Často kladené otázky
    • Veľkostná tabuľka
  • Kontakt
DomovObchodné podmienky

Obchodné podmienky

NEPREHĽIADNI :) ! Upozorňujeme nových zákaznikov , že na našej stránke sa nakupuje platbou vopred na účet. V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte na 0919 416 010

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPLOČNOSTI

MODA-EWA s.r.o.

so sídlom Revolučná 1344/10

Kysucké Nové Mesto 024 01

 

IČO: 47 985 828

DIČ: 2024170808

 

Zapisaná v Obchodnom registre Okresného súdu Žilina , Zapísaný oddiel Sro vložka 63128/L

 

Email : info@moda-ewa.sk

Kontaktná osoba : Eva Zelníková, majiteľka spoločnosti MODA-EWA s.r.o.

 

Bankove spojenie :

IBAN:  SK1011 0000 0000 2949 4627 37

BIC/SWIFT: TATRSKBX

Názov banky:  Tatra banka, a. s.

2949462737/1100

 

Kontaktný telefón : 0919 416 010

Web : www.moda-ewa.sk

FORMULÁR NA STIAHNUTIE TU : formular.doc

Ponukáme možnosť úpravy rozmerov nášho oblečenia na mieru úplne zadarmo!
To znamená, že ak na našej stránke najdete kúsok , ktorý už mame iba vo velkých rozmeroch nevadí, upravíme Vám ho podla vašich predstáv. Po odoslaní objednávky len stačí zaslať na email info@moda-ewa.sk rozmery na ake chcete oblečenie upraviť. Mení sa len doba dodania a to na 2-3 dni od prijatia penažných prostriedkov na náš účet.

I. Ochrana osobných údajov

Osobné údaje, ktoré od vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z objednávky a neposkytujeme ich tretím osobám. S vašimi osobnými údajmi pracujeme iba a výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťa zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vaše osobné údaje sú u nás zabezpečené proti zneužitiu a bez prístupu tretej strany a nebudú inak komerčne využívané. Pri registrácii máte možnosť zvoliť si zasielanie informácií o novinkách alebo iných marketingových informáciách od predávajúceho. Sú využité výlučne na úkony spojené s vybavovaním vašej objednávky v našej firme a odosielaním prostredníctvom slovenskej pošty.

 

II. Platobné podmienky

Cenu za objednávku je potrebné uhradiť bezhotovostne, to znamená bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený v objednávkovom formulári.

Tatra banka:  IBAN:  SK1011 0000 0000 2949 4627 37

1. Bankový prevod- vložíte do košíka tovar, ktorý chcete objednať.Po zvolení platby Vam vo formulary hned nabehnú údaje na ktoré treba zaslať peniažné prostriedky( do poznamky vložte svoje meno). Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po  prijatí  platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní sms správou a emailom.

Cennik poštovného mimo SR a ČR republiky je nasledovný :
-Tovar do 1kg 10€
-Tovar nad 1kg 20€

III. Výmena a vrátenie tovaru

VRÁTENIE TOVARU:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť formular/ klik pre stiahnutie formular.doc alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@moda-ewa.sk, kde uvediete

- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

- v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť    peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

- číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

- Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

MODA-EWA s. r. o.

Revolučná 1344

Kysucké Nové Mesto

024 01

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,  a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

 

IV.VÝMENA TOVARU:

POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť formulár/klik pre stiahnutie formulára formular.doc alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@moda-ewa.sk, kde uvediete

- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

- názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

- číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

- Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

Eva Zelníková

Revolučná 1344

Kysucké Nové Mesto

02401

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného vo výške 2 €.

 

V. Uplatnenie reklamácie

1. Podľa § 619 zákona č. 40/1964 /Občianský zákonník/ Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim.

2. Zaručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.Ak zistíte chybu výrobku počas záručnej doby máte právo na reklamáciu.

Reklamácie nám prosim doručte poštou alebo osobne na adresu :

MODA-EWA s. r. o.

Revolučná 1344

Kysucké Nové Mesto

02401

- K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt.

- Priložte kópiu dokladu o kúpe - faktúru, ktorá zároveň slúži aj ako záručný list.

- Ďalej priložte definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá prosím označte.

- V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar /v prípade, že bude ešte dostupný/

- Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie

 

3. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu; na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

4.

4.1.Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

4.2 Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

 

5.Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

 

6. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním opraveného tovaru,

b) výmenou tovaru za nový tovar

c) vrátením kúpnej ceny tovaru

d) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná, tovar zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

 

7. Predávajúci vydá Kupujúcemu o vybavení reklamácie písomné vyrozumenie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie, ktoré mu bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke reklamovaného tovarualebo poštou v listinnej podobe.

 

 

VI. Dodacie podmienky

a,Tovar bude kupujúcemu dodaný prostredníctvom dopravného partnera Slovenskou poštou.Kupujúci si može zvoliť doručenie prostrednictvom kuriera na adresu , alebo balik doručiť len na poštu adresata. Ihned ako balik odošleme vám pride infomačná sms a kurier bude zákaznika na druhý deň telefonicky kontaktovať. Tovar bude kupujúcemu doručený najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.Našim pravidlom však je tovar na sklade doručiť zákazníkovi do 24 hodín od pripísania penazí na náš účet. Zásielka bude obsahovať objednaný tovar a predajný doklad.

 

b, Tovar na objednávku Vám bude dodaný od 15 do 30 dní. Doba dodania je však velmi individuálna, tovar može doraziť za 7 ale aj za tých 30 dní. Produkty odosielame ihned v den kedy nam ho doručia, je v našom zaujme aby sa ku Vám dostal čo najskor.

VII. Kúpna cena a platobné podmienky

1) Ceny tovaru v rámci e-shopu sú uvedené ako ceny koncové (teda vrátane všetkých prípadných daní a poplatkov).

2) Minimálna hodnota objednávky je 10euro bez poštovného.

3) Kúpna cena tovaru bude dohodnutá v každej kúpnej zmluve s tým, že výška takej kúpnej ceny bude odpovedať kúpnej cene príslušného tovaru uvedeného v e-shope v dobe odoslania objednávky kupujúcim. Predávajúci je oprávnený ceny tovaru jednostranne meniť s tým, že na už uzatvorenú kúpnu zmluvu nebude mať taká zmena vplyv.

4) Spôsob úhrady kúpnej ceny bude dojednaný v kúpnej zmluve, a to v nadväznosti na voľbu kupujúceho vykonanú v jeho objednávke.


VIII. Záverečné ustanovenia

 
1.Orgán dozoru a dohľadu : Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj , Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1

2.Názov a hlavná charakteristika tovaru, ktorý predávajúci v rámci e-shopu ponúka, je uvedená u konkrétneho tovaru.
3. Cenu za použitie komunikácie na diaľku v zmysle § 10 odsek 1) písmeno g) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (teda v prípade nákupu prostredníctvom e-shopu náklady na internetové pripojenie) hradí spotrebiteľ subjektu, ktorý mu poskytuje internetové pripojenie, a to vo výške medzi spotrebiteľom a takým subjektom dohodnutej. Predávajúci spotrebiteľovi za použitie prostriedkov komunikácie na diaľku nič neúčtuje.
4.Kúpnu zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku, prípadne aj v iných jazykoch, ak to nebude dôvodom k nemožnosti jej uzatvorenia.
5. Pre konkrétnu kúpnu zmluvu sú tieto obchodné podmienky platné v znení účinnom ku dni uzatvorenia kúpnej zmluvy.
6. Tieto obchodné podmienky umožňujú kupujúcemu ich archiváciu a reprodukciu.

IX. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov online (ARS RSO)

1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@moda-ewa.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Copyright 2018 © Moda-Ewa.sk. Web by www.marosmarkovic.sk
Informácia o tejto možnosti